Elixír pro stárnoucí mozky

19. listopadu 2006 v 17:15 |  Malé poučení o bylinkách a koření
Dodejte svému tělu jeho denní dávku thiaminu, riboflavinu, karotenu a železa. Podle výzkumů může nedostatek těchto látek, především u starších osob zpomalit myšlení a paměť. Thiamin je obsažen v pšeničných klíčcích a otrubách, ořeších, masu a obohacených obilninách. Nejlepším zdrojem riboflavinu jsou játra, mléko, mandle a obohacené obilniny. Karoten získáme z tmavě zelené listové zeleniny a tmavě oranžového ovoce a zeleniny. Železo přijímáme z takových potravin, jako je listová zelenina, játra, korýši, červené máso a sójové boby.
" Mozek třicetiletého alkoholika vypadá jako mozek padesátníka."- doktor Gene-Jack Wang
"Existuje teorie...že člověk se vyvíjel na březích moří a jezer, protože z ryb získal materiál k rozvoji mozku, který jiné živočišné druhy postrádaly. Tak je možno doložit i lidovou pověru, že ryba je potravina dobrá pro mozek." -A.E.Bender, emeritní profesor Londýnské univerzity.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama

Stazkyobrazky.wz.cz-obrázky od Vás pro Vás
Sisi